2012. január 21., szombat

LG Optimus P970 White Fehér ÚJ FÜGGETLEN 1Ft NMÁ!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Árverésre szeretném bocsátani a képeken látható LG Optimus P970 White típusú mobiltelefon készüléket.
A készülék vadonat új, 0 perces, fólia rajta, magyar nyelvű. Magyarországon egyedülálló módon ez a White azaz fehér színű változat. Ilyen nem jön veled szembe az utcán, úgy mint egy iPhone 4 vagy egy Galaxy SII.  Jómagam Amerikából rendeltem a barátnőm számára.
Mivel kiderült, hogy mégsem Ő az igazi (... ), így nekem már nincs erre a telefonra szükségem.
A licit 1 Ft-ról indul, minimál ár nélkül. Szolid 4 napig fog tartani az árverés.
Ahogy nézem itt a Vaterán is van 2 ugyan ilyen készülék, 78 és 81 ezer forintért. Nos, én ennek tükrében beállítottam a villámárat fix 69, 999 Ft-ra. Ennyiért ajándék.  Akinek sürgős, kérem éljen a lehetőséggel.
Garancia 1 év jár a shop szerint, amit számlával lehet érvényesíteni. Másolatot tudok csatolni az elektronikus számlából.
 
SPECIFIKÁCIÓK: http: //www. lg. com/hu/mobiltelefon/mobiltelefon-keszulekek/LG-Optimus-Black-P970. jsp
 
 
Kérem mindenki a fent leírtak tudatában licitáljon. Azt hiszem mindent leírtam korrekten amit tudni kell az LG-ről. Remek kis készülék!
 
Csere nem érdekel köszönöm, készpénzt szeretnék!  
Minden kérdésre szívesen válaszolok, max. pár órán belül!
 
Kellemes és sikeres licitálást!
 
 
 
 
 
 
 


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-01-22 19:30
. LG Optimus P970 White Fehér ÚJ FÜGGETLEN 1Ft NMÁ!! - Jelenlegi ára: 1 Ft